Polecamy Szkolenia i kursy

Spartan Hit

System treningowy cross polega na wykonywaniu bardzo intensywnych ćwiczeń bez nastepujących po nich przerw. W skład ćwiczeń crossfit wchodzi między innymi bieganie, skakanie, podnoszenie ciężarów. Niewątpliwie ogromną zaletą jest to, że cross można trenować praktycznie wszędzie, nie potrzeba specjalnego sprzętu a jedynie sztangi i hantle.

Trening wytrzymałościowo- siłowy, który koncentruje się na poprawie kondycji.
Trening ten kształtuje sylwetkę oraz cechy motoryczne: siłę, wytrzymałość, szybkość, gibkość,oraz skoczność.

 

ZALETY:

Jest ciekawy, nie nudzi się (każdego dnia, przez miesiąc możesz robić coś innego i to na każdej sesji!)

  • buduje siłę, sprawność, szybkość, koordynację, uczy wyzwalać moc,
  • kształtuje siłę funkcjonalną (przydatną w wielu dyscyplinach sportu),
  • pozwala w 50 minut wykonać cały, ciężki trening (oszczędność czasu),
  • nie potrzebujesz wielu ćwiczeń i sprzętu,
  • w nieskończoność możesz zwiększać stopień trudności wysiłku,
  • budujesz „żelazną” wytrzymałość tlenową i beztlenową,
  • rozwijasz mięśnie brzucha i pleców

 

Zajęcia odbywają się w poniedziałki, środy i piątki o godz. 19:00